Powered By Blogger

piątek, 7 października 2011

Dezycja zapadła!

Badanie, zdjęcia, pytania i odpowiedzi i decyzja zapadła! Dr. Świerczyński ostudził mój zapał i sam, pomimo moich dobrych predyspozycji do zabiegu, zaproponował przed decyzją na 100% rozpoczęcie 3 miesięcznej fizjoterapii. Z jednej strony chcieliśmy się upewnić, że nawet po intensywnych ćwiczeniach moje stopy straciły możliwość wzmocnienia po drugie, w przypadku zabiegu było to świetne przygotowanie tkanek i ścięgien do zabiegu a więc docelowo do innego ułożenia stopy. Tak też zostało uzgodnione.
Fizjoterapia okazała się być świetnym pomysłem. Nie tylko ze względu na pracę nad stopami ale również ze względu na ćwiczenia wzmacniające i prostujące cały korpus nadwyrężony trochę przez lata moim płaskostopiem. Jasne, że było to wyrzeczenia czasowe ale absolutnie było warto tym bardziej, że takie przygotowanie dawało mi większe poczucie komfortu, że zabieg będzie udany a moja rekonwalescencja krótka i skuteczna :). Biorąc pod uwagę, że nie mam nadwagi i jestem w miarę aktywny sportowo (ale bez przesady) dodawały mi jeszcze wiary w to, że mój organizm może nie tak źle taki zabieg znieść.
Po krótkim powtórnym zastanowieniu decyzja zapadła. Idę pod noż! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz