Powered By Blogger

czwartek, 3 listopada 2011

Dzień 28 - Nowe zdjęcia

Jak wczoraj obiecywałem zabrałem się na przeglądanie zdjęć już historycznych i robienie nowych, żeby uwiecznić chwilę, która się zowie "4 tygodnie po". Poniżej zobaczycie efekty. Mi się podoba :)

Jako pierwsze aktualne zdjęcie blizny - tak, tak, to tak, którą teraz muszę masować kilka razy dziennie.


Teraz możecie przyjrzeć się prawemu profilowi lewej stopy. Wiem, że jakoś omijam prawą w moich zdjęciach ale będąc parworęcznym zdecydowanie lepiej robi mi się zdjęcia przeciwległej nogi :) Tu chyba najbardziej widać zmianę, która nastąpiła.


A na koniec porównanie obu stóp z przodu jak i z tyłu.


3 komentarze:

  1. Wspaniały efekt :) Najlepiej to widać po kostkach - są zupełnie gdzie indziej! Coś podobnego - tak poważna wada, a tak krótki zabieg, krótki okres (stosunkowo) dochodzenia do siebie i tak mała blizna :)
    Czy lekarz wspominał cokolwiek o zachowaniu się tego implantu z biegiem lat? Mam na myśli starzenie się ciała i związane z tym zmiany w układzie kostnym itp.. W sensie - co będzie za 40 lat?
    E.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję bardzo! A raczej dziękuję bardzo Panu doktorowi. Moja w tym zasługa raczej niewielka :)
    Niestety nie dane nam się na razie będzie dowiedzieć jak będzie implant się zachowywał z biegiem lat a już z pewnością nie za ich 40... no chyba, że za 40 lat właśnie dam znać na blogu. Z tego co wiem, metoda jest dosyć nowa i hypocure jest na rynku (głównie stany) od 8 lat. Możemy więc bazować na razie na doświadczeniach z tego właśnie okresu. W sieci można znaleźć szczegółowe argumenty za tym, że nic się dziać nie powinno. Poszukam na spokojnie to dam Wam znać gdzie to czytałem i przytoczę kilka mądrych zdań.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wlasnie jestem po wczepieniu implantu w stope lewa. A za jakis czas czeka mnie jeszcze prawa. Prosze o podowiedz, ile czasu po oreacji bede miala zwolnienie. Ile czasu zajmie mi rekonwalestencja?

    Pozdrawiam 😊

    OdpowiedzUsuń